اخبار سندیکا

درخواست سندیکا از هیات تنظیم بازار برق برای ابلاغ نرخ ‌های سال 1403

سندیکای شرکت‌های تولیدکننده برق در نامه‌ای به هیات تنظیم بازار برق خواستار تعیین و ابلاغ نرخ‌های سال آینده برای پایه آمادگی و سقف انرژی در بازار عمده‌فروشی، تا قبل از پایان سال جاری شد.

در این نامه خطاب به سیدمجید میری، دبیر هیات تنظیم بازار برق، درخواست شده که با توجه به ضرورت تدوین برنامه‌های مالی و بودجه‌های سنواتی شرکت‌های تولیدکننده برق برای سال آتی و نیاز مبرم آنها به برآوردهای دقیق و قابل اطمینان از سمت درآمدی بودجه‌های سنواتی خود، موضوع با قید فوریت در دستور کار هیات تنظیم بازار برق قرار گیرد.

همچنین در ادامه این نامه تصریح شده است: اعلام به موقع این نرخ‌ها با تدارک اطلاعات مناسب از جریان درآمدی شرکت‌های نیروگاهی موجب بهبود برنامه‌ریزی مالی آنها در تدارک قطعات و مواد اولیه مورد نیاز برای ارتقای قابلیت اطمینان نیروگاه‌ها برای مشارکت حداکثری در ایام پیک سال بعد خواهد شد.

 گفتنی است در این درخواست همچنین بر اجرای بند 4 پیوست یک صورتجلسه شماره 321 هیات  تنظیم بازار برق نیز که  طی آن تاکید شده نرخ‌های مزبور در انتهای هر سال تعیین و پس از تصویب وزیر نیرو، برای اجرا به شرکت مدیریت شبکه برق ایران ابلاغ شود، اشاره شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا